Ohmygosh, ohmygosh, ohmygooooossshhhh…

iamkickingtelevision:

…two more sleeps until I can see my sweet Jo-Jo Bean…  ;3;

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

sunnysundown:

royalcanterlotvoice:

This comic is too good

lol i need to read this!

Wow… Rarity reminds me soooo much of myself in here. She’s like the big city girl which I am definitely, reacting like her when I come to smaller towns or even more suburban or rural areas, god… XD I AM A BIG CITY GIRL TOO

BUT BELIEVE ME I KNOW THAT COWS ARE NOT PURPLE AND WHITE OKAY

(via mlp-fap)

treflorez:

nonsolokawaii:

Up Themed 1st Birthday Party (via)

OMG

(via vintage-groom-deactivated201409)

coffeeandcheesecake:

thereichenbachfinn:

remember that time in high school musical 2 when Troy got all jealous because Gabriella started hanging out with Ryan and he thought Ryan was moving in on her

and it was like

image

really troy

image

really 

image

really

yeah if Troy had just taken a look at what was actually going on

image

he would have seen

image

who Ryan was actually interested in

image

THEY ARE WEARING EACH OTHER’S CLOTHES

I remember celebrating this with you my friend Caddy. Le sigh :3

(Source: romangodfrey, via cyancaddy)

punishandenslavesuckers:

sailoruranus:

there it is the most important moment in sailor moon

(Source: sailoruranus-remade, via carnefice)

thelovelytempest:

the avengers + cards against humanity (insp.)

LMFAO the Hulk one tho

(via kassna)

Anonymous asked:
to take revenge against that anti-cunt anon, you should now draw Vegeta seeing Bulma's ladybits for the first time

stupidoomdoodles:

there you go honey [NSFW]

Read More

Oh my god

This is the best post on tumblr ever

I hear the vagina melody

Chalalalalalala!!!! ♥

Reblog if your penis is perfect.

(Source: naniithran, via masturbationdestination)

japhers:

folwer:

but its important

IM SORRY BUT IM DYING THEY LOOK LIKE A BOY BAND

(via cyancaddy)

i-m-a-good-viper:

Lesbians:

image

Men:

image

(via orgasmictipsforgirls)

Oh my gosh, The Last of Us is such a good game. It’s not typically for me, but I’m screaming and whining so much during this game. The controlleing itself is so hard for me and I’m a real loser in this game, but only watching the events happen and seeing this incredible scenery is just… wow.

fearless-wishing:

I’m debating whether or not to delete all my social media (Instagram, Twitter, snapchat, etc) because I really don’t give a shit about anyone except like 2 people. I start college on Monday & I want to make new accounts & follow people I meet along the way. Ehh should I? 😁

I think quitting the social media stuff can be a really good change, especially when you are not distracted so much anymore. Go for it and reduce the new one for the platform you use the most to socialize with your new classmates.

officialjeffgoldblum:

huffingtonpost:

Schooled  Larry King.

Watch the full interview here.

non-practicing bisexual

(via masturbationdestination)

chevistianofficialsite:

MLP ff 8 part 6- done! by andypriceart

Oooooooooooooh :O Wonderful! Loooove the lines so much >_<

(via mlp-fap)